smirnoff-bottles

Diageo ønskede at øge fokus på deres corebrands i off-trade sectoren over en længere periode for at modvirke en nedadgående trend, hvor forbrugerne udelukkende købte ting på tilbud. Vi blev hyret til at gennemføre en kampagne over en periode på 8 måneder.

visit Diageo.com

smirnoff-bottles 

Diageo oplevede væsentlig mere salg på produkterne i fokusperioden. Over 2000% forøgelse i salget på visse produkter fordelt på mere end 50.000 uddelte smagsprøver på 8 forskellige sæsonprægede cocktails.

 

 

“Jeg vil takke for et helt fantastisk, og meget professionelt samarbejde. Det har været en sand fornøjelse at arbejde med jer. I er meget engagerede i arbejdet, og man kan mærke at I føler for hver eneste detaljer, hvilket går det hele meget sjovere i min verden .Vores samarbejde førte til en masse indenfor Diageos rammer og blev presenteret for Diageos øverste ledelse som “Best example of category development in Western Europe”. Held og lykke i fremtiden. Og sig endelig til hvis du skulle svinge forbi London!”

Dennis Vester, Salgschef, Diageo