smirnoff-bottles

Diageo sampler produkter via 2 metoder. Kvantitet og kvalitet. Konkurrencen er hård ved nytår, så der er brug for et ekstra skud kvalitet. Derfor lavede vi et udgangspunkt om, at vi skulle tage en meget social indgangsvinkel til forbrugerne, så de kunne få øjnene op for produkterne fra verdens største spiritushus

visit Diageo.com

smirnoff-bottlesVi havde et udgangspunkt der hed personale, personale, personale, så vi kunne drage forbrugernes opmærksomhed med viden og erfaring frem for lysende lamper og tilbudsskilte. Hardeep Rehal, en del af den absolutte bartender elite, udviklede en punch til formålet, så vi havde landets absolut bedste bartendere der serverede skræddersyede punchserveringer med friske ingredienser og spiritus i topklasse

 

 

 

“Når man arbejder sammen med Tend, er man ikke i tvivl om at ens interesse bliver opretholdt. Diageo har været rigtig glade for få indgående produktviden, dygtige bartendere og skarp koordinering i den tid hvor det betyder mest for os – Nytår! Alle konsulenter oplevede markant højere salg end normalt, og var glade for at have en horde af skarpe ambassadører ude i butikkerne til at kalde nytåret ind med gode cocktails”

Tomasz Bylinski, Off Trade Activation Manager, Diageo